Antiche porte tipiche di ferro battuto

Antiche porte tipiche di ferro battuto

L'antichi piani tipici di ferru forgiatu in generale anu mudelli complicati, profili grossi, è in generale adopranu culori antichi. Trà elli, l'artisgìa classica in stile europeu hè a più cumplicata, è i mudelli sò più dilicati, luxuosi è eleganti.

38a0b9232

   U prufilu di a porta moderna di ferru serà un tubu quadru più chjaru, chì riflette principalmente a simplicità, ma ùn manca una bellezza moderna. Scopu di applicazione: porte di ferru per e zone residenziale, porte di ferru per e ville, porte di ferru per e scole, e porte di ferru per e fabbriche Porte etc.

   U metudu principali di u cancellu di ferru trasparente hè di aduprà un tubu quadratu più grande cum'è u quadru di a porta, è dopu aduprà l'accessori di ferru per spizzione è incrustate direttamente in u quadru. U rendimentu di questa porta trasparente di ferru hè più attrattiva per l'apparenza, è a quantità di materiale adupratu hè relativamente chjucu, adattatu per porte di dimensioni più grande, cum'è porte di a cumunità, porte di giardinu di villa, etc.

8d9d4c2f3

U metudu principale di u tippu di foglia di porta solida porta di ferru hè di aduprà un tubu laterale cum'è u marcu di a porta, è dopu aduprà a piastra di ferru cum'è u fondu per fà tutta a porta solida, è poi aduprà accessori di ferru per splice è incrustà u ferru. piattu è u quadru. U rendiment di questa porta solida tende à esse praticu è sicuru, ma a quantità di materiali usati hè relativamente grande, è ùn hè micca assai eccezziunale in termini di estetica. Hè più adattatu per e porte di dimensioni chjucu, cum'è e porte privati ​​à cortini chjucu.

7e4b5ce22

 


Tempu di posta: 15-20-20